Έλεγχος της σχολικής ετοιμότητας σε παιδιά που θα φοιτήσουν στην πρώτη τάξη το Σεπτέμβριο
Η μετάβαση από τον προφορικό στο γραπτό λόγο είναι μία κρίσιμη φάση στη ζωή του παιδιού και σημαντική για την υπόλοιπη σχολική ζωή του. Ο βαθμός της ετοιμότητας του παιδιού για αυτή την μετάβαση καθορίζει και την ευκολία με την οποία το παιδί θα κάνει αυτό το πέρασμα.
Η επιστημονική ομάδα του Ινστιτούτου για τις Διαταραχές Επιοινωνίας είναι σε θέση να ελέγξει με εγκυρότητα την ετοιμότητα του παιδιού να δεχτεί διδασκαλία ανάγνωσης και γραφής.
Ελέγχονται:
- Η εξέλιξη του λόγου και της ομιλίας (Προφορικός και γραπτός λόγος αποτελούν δύο όψεις του γλωσσικού συστήματος.Δυσκολίες στον προφορικό λόγο "προβάλλονται" στον γραπτό λόγο)
- ΟΙ δεξιότητες φωνολογικής επίγνωσης. (έρευνες αποδεικνύουν ότι ο βαθμός κατάκτησης αυτών των δεξιοτήτων μπορεί ασφαλώς να αξιοποιηθεί σαν προγνωστικός παράγων δυσκολιών στο γραπτό λόγο)
- Άλλες δεξιότητες που σχετίζονται με την κατάκτηση του μηχανισμού ανάγνωσης και γραφής όπως είναι για παράδειγμα ο οπτικοκινητικός συντονισμός, οι γραφοκινητικές δεξιότητες ή άμεση ακουστική και οπτική μνημη, η οπτική διάκριση κ.λ.π.
- Ο βαθμός συνειδητοποίησης της επικοινωνιακής λειτουργίας του γραπτού λόγου και των συμβάσεων του γραπτού λόγου.
Για ραντεβού επικοινωνήστε στο 210-6916094 ή στο info@logosinstitute.gr
Διαβάστε σχετικά για την "Ομαδα Ομαλής Μετάβασης στο Γραπτό Λόγο"